Психолог ліцею Молібог Анна Олександрівна
Молібог Анна Олександрівна - працює практичним психологом
Ічнянського професійного аграрного ліцею з 2009 року. Закінчила Ніжинський державний педагогічний університет
ім. М.Гоголя за спеціальністю ”соціальна педагогіка; практична психологія” в 2009 році.
Метою роботи практичного психолога ДПТНЗ "Ічнянського професійного аграрного ліцею" –
є розвиток та формування гармонійної, всебічно розвиненої особистості, створення оптимальних
соціально – психологічних умов для навчання, виховання учнівської молоді в навчальному закладі.
Основні завдання роботи :
Забезпечити психологічне обстеження учнів та груп, що дає змогу виявити, наприклад,
учнів з високим рівнем сформованості організаторських здібностей, лідерських якостей, які
корисно враховувати при розподілі доручень у групі, організації діяльності учнівського самоврядування ліцею.
Проводити пропаганду та заходи щодо здорового способу життя серед всіх учасників навчально-виховного процесу.
Забезпечити корекційно – відновлювальну та розвивальнау роботу – здійснення психолого – педагогічних заходів
з метою усунення відхилень у психофізичному та інтелектуальному розвитку і поведінці, схильності до залежностей
та позитивного світосприйняття, соціально корисної життєвої перспективи
( зокрема у дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування).
Забезпечити профілактику – своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні
особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям у навчально – виховному процесі.
Організувати психологічну просвіту – надання учням та працівникам ліцею основних психологічних знань
з метою всебічного особистісного розвитку, збагачення інтелектуального, емоційного потенціалу, уміння комфортно
почуватися у життєвих ситуаціях.
Забезпечити психоконсультативну роботу – надання допомоги в розумінні людиною того, що відбувається в
її життєвому просторі осмисленому досягненні поставленої цілі на основі усвідомленого вибору при вирішенні проблем
емоційного і міжособистісного характеру.
Приділяти значну увагу в роботі з дітьми, які опинилися в складних та кризових життєвих ситуаціях.
Співпрацювати з адміністрацією навчального закладу.
Забезпечити виконання державних програм.