Методичні комісії ліцею

Методична комісія з професії
«Лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу. Оператор з ветеринарного оброблення тварин»

Голова МК: Мілютенко Олександра Іванівна

Творчість учителя як запорука навчання, виховання і розвитку учня

Методична комісія створена з метою надання методичної допомоги викладачам і майстрам виробничого навчання у викладанні предметів професійно-теоретичної підготовкі та засвоєння учнями високого рівня знань і набуття ними високих професійних навичок.

При МК створена творча група з проблеми «Уроки спецдисциплін і виробничого навчання у групах ЛХБА: технологія підготовки та проведення»


Методична комісія  загальноосвітніх дисциплін

Голова МК: Шевкопляс Світлана Миколаївна

Пошуки нових методів, форм і прийомів роботи по впровадженню  інновацій на уроці

При МК створена творча група з впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес ліцею.

 

Методична комісія сільськогосподарських професій

Голова МК: Жданович Алла Олександрівна, викладач спецпредметів

Проблема, над якою працює методична комісія:підвищення ефективності навчально-виробничого процесу на основі деференційного підходу та індивідуальної роботи з учнями

    Мета і завдання методичної комісії:
  • забезпечити опрацювання викладачами методичної літератури з питання методики проведення різноманітних форм навчання;
  • вивчати досвід роботи викладачів ліцею, їх уміння планувати і проводити заняття;
  •  допомагати викладачам та майстрам виробничого навчання домагатися високого рівня засвоєння знань та набуття високих професійних навиків.


Методична комісія  класних керівників

Голова МК: Яковлєва Тетяна Станіславівна
Формування особистості ліцеїста та розвиток його фізичного, морального, емоційно-естетичного і творчого потенціалу.

Основною метою і завданням МК класних керівників є представлення дослідницького матеріалу з використання нестандартних форм у вихованні учнів, у якому узагальнюється передовий досвід класного керівника, майстра виробничого навчання та вихователя гуртожитку у ліцеї. Пропонувати нову концепцію діяльності класного керівника-вихователя, визначити зміст, напрямки, форми і методи роботи щодо згуртування учнівського колективу, взаємодії з батьками.

    При МК створені дві  творчі групи: 
  •  з проблеми «Виховання здорового способу життя за методикою «Діалог».
  •  Новопризначених класних керівників.