Біологія і екологія
Виконати контрольну роботу
КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ТЕМИ
« БІОРІЗНОМАНІТТЯ»
Варіант 1
Виберіть одну правильну відповідь
1. Наука, яка досліджує гриби називається 2. Визначте рівень організації життя вовка:
А альгологія А організмовий
Б систематика Б тканинний
В морфологія В клітинний
Г мікологія Г молекулярний
3. Укажіть захворювання людини, яке спричиняють бактерії: 4. Укажіть організм, клітина якого не мають ядра:
А губчаста енцефалопатія А амеба протей
Б ендемічний зоб Б бактерія
В туберкульоз В хламідомонада
Г поліомієліт Г інфузорія-туфелька
5. Знайдіть правильне твердження 6. Знайдіть правильне твердження:
А види об’єднуються в родини А види об’єднуються в порядок
Б види об’єднуються в один ряд Б види об’єднуються в царство
В класи родини об’єднуються в В класи об’єднуються в роди
Г царства об’єднуються в типи Г порядок об’єднується в родини
Установіть відповідність
7. Установіть відповідність між біологічними системами та їхніми складовими частинами:
1 клітина А особини одного виду
2 біосфера Б органели
3 популяція В усі екосистеми нашої планети
4 екосистема Г популяції різних видів, абіотичні фактори.
8. Дайте визначення поняттям:
1 Біорізноманіття
2 Критерії виду
3 Археї
4 Еукаріоти
9. Дайте розгорнуту відповідь на ТРИ запитання НА ВИБІР
1 Назвіть та опишіть основні рівні організації життя.
2 Назвіть та опишіть критерії виду.
3 Які особливості життєвого циклу вірусів?
4 Якими є сучасні погляди на систему еукаріотичних організмів?
5 Які особливості та різноманітність грибів?
10. Складіть порівняльну характеристику основних царств Еукаріотів.
11. Складіть характеристику павука-хрестовика за видовими критеріями.
КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ТЕМИ
« БІОРІЗНОМАНІТТЯ»
Варіант 1
Виберіть одну правильну відповідь
12. Наука, яка досліджує гриби називається 13. Визначте рівень організації життя вовка:
А альгологія А організмовий
Б систематика Б тканинний
В морфологія В клітинний
Г мікологія Г молекулярний
14. Укажіть захворювання людини, яке спричиняють бактерії: 15. Укажіть організм, клітина якого не мають ядра:
А губчаста енцефалопатія А амеба протей
Б ендемічний зоб Б бактерія
В туберкульоз В хламідомонада
Г поліомієліт Г інфузорія-туфелька
16. Знайдіть правильне твердження 17. Знайдіть правильне твердження:
А види об’єднуються в родини А види об’єднуються в порядок
Б види об’єднуються в один ряд Б види об’єднуються в царство
В класи родини об’єднуються в В класи об’єднуються в роди
Г царства об’єднуються в типи Г порядок об’єднується в родини
Установіть відповідність
18. Установіть відповідність між біологічними системами та їхніми складовими частинами:
1 клітина А особини одного виду
2 біосфера Б органели
3 популяція В усі екосистеми нашої планети
4 екосистема Г популяції різних видів, абіотичні фактори.
19. Дайте визначення поняттям:
1 Біорізноманіття
2 Критерії виду
3 Археї
4 Еукаріоти
20. Дайте розгорнуту відповідь на ТРИ запитання НА ВИБІР
1 Назвіть та опишіть основні рівні організації життя.
2 Назвіть та опишіть критерії виду.
3 Які особливості життєвого циклу вірусів?
4 Якими є сучасні погляди на систему еукаріотичних організмів?
5 Які особливості та різноманітність грибів?
21. Складіть порівняльну характеристику основних царств Еукаріотів.
22. Складіть характеристику павука-хрестовика за видовими критеріями.
12.11.2020